Kapitel 3 As Long As You Love Me

Moas perspektiv:
Jag såg en blond kille först och sedan kom resten. Harry stod längst bak.
-Hej, jag är Niall Horan, presenterade sig blondinen som faktiskt var ganska söt.
-Hej!.
Han kramade om mig och gick in.
-Hej jag är Liam, sa den andre och kramade mig han med.
Den tredje som kramade om mig var Louis Tomlinson som såg riktigt bra ut han med, fast han hade tjej.
Nu var det verkligen det man kan kalla för sanningens ögonblick.
-Hej, jag är Harry Styles, är det du som är Moa? frågade han lite flörtigt.
-Ja, det är jag som är Moa, kom in! sa jag och ansträngde mig för att inte darra när han kramade mig.
-Sprungit eller? frågade han och blinkade med ena ögat.
-Nej varför frågar du? sa jag oförstående.
-Ditt hjärta klappar väldigt snabbt.
-Haha oj.. jag skämdes väldigt mycket nu och skyndade mig in till de andra innan jag blev röd som alltid.
Alla hade trängt ihop sig på sofforna och det såg ut som om Amanda satt i Nialls knä, men han verkad inte klaga.
Jag och Harry fick dela på en soffkudde så det blev ganska trångt, fast det var skönt för han var ju tvungen att lägga armen om mig då.
-Har ni kul eller? frågade Louis som kollade på när jag och Harry försökte sitta så bekvämt som möjligt utan att det blev pinsamt.
-Ja, du vet ju att jag gillar att kramas så det är skönt här, sa Harry och kramade om mig.
-Haha, sa jag bara för jag kände att det hettade i ansiktet nu.
-Moa är du svensk eller? frågade Liam.
-Ja, märks det eller? frågade jag lite ego.
-Asså du heter ju Moa, och vi har varit i Sverige många gånger.
-Haha, ja jag har nog läst att ni har varit där flera gånger.
-Ska vi sätta på någon film? frågade Amanda.
-Ja, sätt på Dear John, sa Tanja som älskade filmen.
-Okej, fixa filmen medan jag hämtar snacks och dricka, vem hjälper till? frågade Amanda.
Niall ställde sig upp och hon log och gick in i köket.

Amandas perspektiv:
Jag visade det kanske inte men jag blev riktigt glad när Niall ställde upp som frivillig att hjälpa till.
-Vart har ni chips och popcorn frågade han när vi stod i köket.
-Jag kan hämta dom , du kan ta fram glas ur det där skåpet, sa jag och pekade.
Jag gick fram för att ta ut chipsen innan jag kom ihåg att de låg för högt upp, men jag var tvungen att prova i alla fall.
Plötsligt stod han bakom mig och öppnade skåpet och tog ut chipsen.
-Jag sa ju att jag borde ha hämtat dem, sa han.
-Haha jag glömde att de var så högt upp. sa jag med hjärtklappning. Kunde han höra mitt hjärta?
Vi poppade popcornen och la chips och godis i skålar och bärde ut till vardagsrummet där de försökte fixa så att vi kunde se filmen.
Han bärde ut drickorna och jag tog ut popcornen ur micron.
Vi satte oss och filmen startade.
Han lade armen om mig och jag lutade mig försiktigt mot hans axel, såhär kunde jag sitta i evighet.
Moa log mot mig från sin mysiga plats där hon och Harry kramade varandra , de verkade ha bra kemi.
Stackars Louis och Liam fick krama varandra eftersom att Zayn också hade armen om Tanja, så den här gången fick de klara sig utan sina flickvänner.
Resten av oss klagade inte.

Men kommentera då! Nu blev det två kapitel på en kväll, men jag är besviken. 42 unika besökare och ingen kommenterar? Komigen , feedback tack! :)

Kommentarer
Postat av: Krille ^_^

Hahaha fett awesome när kommer nästa?? :#

2012-10-12 @ 17:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0