Kapitel 8 ♥

Tidigare:

Nialls perpektiv:

Jag såg på Harry att något var fel så när Moa pratat klart vände jag mig mot honom.

”Harry? Vad är det?” undrade jag oroligt.

”Sen..” sa han och gjorde en liten nick mot Amanda.

Jag misstänkte att de grälade eller något sånt.


Jag slutade att tänka på det och var tyst den korta biten som var kvar innan vi var framme.

Väl framme vid hotellet klev vi ur bilen och gick in i hallen.

Liam gick fram till receptionen och tog nycklarna till hotell lägenheten som vi skulle bo på.

Sedan tog vi hissen upp till högsta våningen. Liam som hade nycklarna låste upp dörren och alla gick in.

Men innan någon hann göra något annat så sprang Louis runt i alla rum innan han stannade till vid ett och gick in i det.

Jag och resten av killarna förstod att han hittat det största rummet och började skratta.

Det var vardag för oss. Men då började tjejerna fnissa och till slut storskratta.

”Vad är det?” undrade Harry.

”Det var det första Aliza gjorde när vi flyttade in i vår lägenhet!” sa Moa.

Då förstod vi och började skratta igen.

Vi gick in till vardagsrummet och satte oss i den stora hörnsoffan. Men eftersom att vi var åtta stycken så blev det lite trångt och Aliza ställde sig upp.

Alizas perspektiv:

Jag ställde mig upp eftersom att jag nästan satt i Liams knä.

Sen blickade jag över rummet för atia en bra sittplats men den enda som såg riktig skön u var ingen sittplats, de var Zayns knä.

Han såg min blick och klappade sig på knät.

”Kom då! Det finns plats här.” sa han.

Jag tvekade lite eftersom att de skulle se lite fel ut om jag satte mig i hans knä.

Jag som precis sagt till Harry och Amanda att inte gå för snabbt fram och sånt. Men sen brydde jag mig inte om de tankarna utan gick och satte mig.

”Haha jag vet att jag är lite tung..” sa jag generat.

”Nä, det är faktiskt ganska skönt!” erkände han.

Jag log mot honom.

Niall gick och satte på en film och till min stora otur..

Det var en skräckfilm!

”Åh nej..” mumlade jag.

”Vad?” frågade Zayn som hört mig.

”Inget viktigt..”

”Okej, men säg till när du vill berätta. Om du ens vill göra det.”

Jag nickade men hoppades att jag aldrig skulle behöva säga det till honom. Jag menar jag borde inte vara rädd för sånt.

Det var SAW 5 och jag suckade.

När filmen startade försökte jag sätta mig lite bättre i hans knä men det gick inte så bra. Fast han förstod vad jag vill så han lutade sig bakåt och lade händerna runt min midja.

Jag ryste till och log sen.

 

 

Amandas perspektiv :

Jag såg att Aliza satt i Zayns knä och log.

Haha, hon såg ut som en barunge!

Hoppas bara att hon inte sprang ut eller något sånt, för den här filmen var nog läskigare än The Grudge.


Förlåt för att det dröjde.. Men det blev ett kort kapitel i alla fall! //Aliza :)

Kommentarer
Postat av: Alice

Fin blogg :)

2012-03-17 @ 12:16:49
URL: http://brallizeh.blogg.se/
Postat av: Hanna

Skit bra! :)

2012-03-17 @ 18:06:27
URL: http://onedirectiononedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0