Kapitel 7!


Tidigare:

Okej" sa han och nickade.

Eftersom att det fortfarande var några ronder kvar innan åkturen var slut så satte vi oss ed ch tittade ut genom fönstret.

Det var då vi såg dem!


Det var flera hundra fans och ett tiotal papparazzis som stod och väntade under London Eye.

”Vad ska vi göra?!” frågade jag frustrerat.

”Ingen aning, men just nu kan vi inte gå ner” sa han.

Han tog upp sin mobil och ringde till Niall.

”Dude, det är typ hundra fans under London Eye, titta ut!” sa han i telefonen.

Niall sa något som jag inte uppfattade och Harry sa något innan de lade på.

”Vad sa han?” undrade jag.

”Han sa att Paul hade fixat vakter som står och väntar där nere.” sa han.

”Bra, jag vågar inte gå ner just nu när det finns så måga där nere” erkände jag.

”Haha det är bara våra fans, är du rädd för dem?” undrade han retsamt.

”Ja, lite.. De blir säkert arga över att vi är med er och inte dem.”

”Bryr dig inte om att de är lite avundsjuka, det går över efter ett tag”

Jag nickade och vi åkte ett varv i tystnad, men det var inte pinsam tystnad bara vänskaplig.

När åkturen var slut samlade jag mig och vi klev ut till de andra.

”Berätta vad ni sa när vi kommer hem!” sa Moa när jag kom fram till henne.

”Mm..” sa jag.

Hon nickade men såg inte så säker ut.

Vakterna samlades runt oss alla och vi började gå.

När vi rörde oss mot den stora gruppen med fans så började alla skrika och dra i vakterna. Vi tryckte ihop oss och vakterna drog oss ut ur gruppen med fans.

Eftersom att fansen hade sett oss med killarna så fick vi inte åka hem än utan följde med dem.

Amanda och Moa satt på vardera sida om Harry som såg lite besvärad ut. Jag satte mig mellan Zayn och Niall.

Louis, Liam, Elenore, Danielle och Paul satte sig i en annan.

När alla var på plats så körde bilarna iväg.

Jag och Zayn pratade och Moa pratade med Niall som var bakom henne men Harry och Amanda sa inget.

Jag hoppas att Harry hade en idé om hur han kunde göra båda nöjda.

Nialls perpektiv:

Jag såg på Harry att något var fel så när Moa pratat klart vände jag mig mot honom.

”Harry? Vad är det?” undrade jag oroligt.

”Sen..” sa han och gjorde en liten nick mot Amanda.

Jag misstänkte att de grälade eller något sånt.




Förlåt för att det dröjde! Tack för de fina kommentarerna! Fortsätt så//Aliza

Kommentarer
Postat av: Daniell

Skitbra, skriv mer!!

2012-03-15 @ 07:09:41
Postat av: valeria

åå , va bra !! man fastnar verkligen !!

fortsätt på den !

juste , kan ni typ visa vad ni har för one direction grejer ? :)

2012-03-15 @ 16:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0