Kapitel 11 ♥

Där inne stod alla killarna  utan trjöja, med varsin kamera i handen och fotade varandra samtidigt som de gjorde grimaser och olika ställningar. Moa stod i ena hörnet och skrattade.

Det såg så roligt ut så jag började gapskratta som en idiot och kunde inte sluta är de påbörjade en pyramid.

”Haha ska ni inte byta om?” frågade jag.

De blev antagligen lite rädda eftersom att jag bara kommit in i rummet.

”Jo, men det tog sån tid så vi bestämde oss för att ha en annan slags photoshoot, en utan tröja!” förklarade Liam samtidigt som han pekade på alla killars bara överkroppar.

Jag höll på att få stirrblick på Zayns mage men skärpte mig i sista minuten och tittade bort.

Fast inte tillräckligt bra, Zayn märkte mig och började le.

”Haha njuter du av utsikten eller?” frågade han på skoj och gestikulerade mot sin mge.

Jag kunde inte få fram ett ord eftersom hans ögon inte lämnade mina och jag litde inte på att min röst skulle hålla.

Han bara skrattade åt mig och gick mot soffan där han tog upp sin tröja och började klä på sig.

De andra killarna gjorde samma sak.

Jag gick fram till Moa som såg lite ensam ut där borta i sitt hörn.

”Hej, vad har hänt?” frågar jag henne.

”Jag tänkte bara lite, ingen fara” sa hon.

”Vad tänkte du på då?”

”På Harry...” sa hon och lade till ett litet leende.

”Du kan tänka på honom, men om något händer och Amanda får reda på det så kan jag inte göra så mycket för att hjälpa dig.” varnade jag.

Hon nickade och jag gick tillbaka in i det andra rummet där killarna satt på sina platser och väntade på mig igen.

Jag gav dem deras kläder och gick sedan ut för att de skulle få byta om ifred.

När jag kom tillbaka var de klara så jag skickade ut dem till Moa.

Efter att ha tagit en kopp te och suttit mig i soffan kände jag ur mina ögonlock sakta blev tyngre.

En timme senare

”Hallå? När somnade du?” hör jag en avlägsen röst fråga.

Jag öppnar mina ögon och kollar in i de finaste ögon jag någonsin fått se.

Bruna och varma bara några centimeter från mig.

”Haha ja, det var ganska långtråkigt att vänta på er” sa jag.

”Okej förlåt för det.. Men vill du komma hem till mig?” frågade han osäkert.



Kort, javet.. Men jag lovar att ni får ett med bättre innehåll imorrn! :)//Aliza

Kommentarer
Postat av: Zayn/Ulrik novell.

Svar: Jo, nästa kommer när jag nått 15 kommentarer :) så länka gärna!!



Http://zaynmaliknovell.blogg.se

2012-03-26 @ 20:22:43
URL: http://ulrikmunthernovell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0